Bedrift; Vi bytter kundesystem

Vi har byttet til et nytt kundesystem, og vi er klar over at overgangen har skapt noen utfordringer for enkelte kunder. Dette beklager vi, og vi jobber aktivt med å rette opp situasjonen så raskt som mulig. Takk for tålmodigheten og forståelsen!

3 kollegaer ser på en pc
3 kollegaer ser på en pc

Hva betyr dette for deg og din bedrift?

Alle kunder får nytt kundenummer

Som en del av overgangen vil alle kunder få tildelt et nytt kundenummer. Nytt kundenummer vil fremkomme på faktura.

Tekniske utfordringer med Min Bedrift

Etter overgangen til nytt kundesystem opplever vi noen midlertidige tekniske utfordringer.

Manglende forbruk og timesverdier

Forbruk og/eller timesverdier er dessverre midlertidig utigjengelig i Min Bedrift. Inntil dataene er på plass igjen kan du enkelt hente dette ut på Min Side hos Elhub.

Faktura

Noen kunder som har EHF faktura har ikke fått med PDF. Vi jobber med å løse dette.

Fakturakopier kan dessverre ikke lastes ned fra Min Bedrift akkurat nå. Ta kontakt med vårt kundeservice, og de vil hjelpe deg med fakturakopiene du trenger.

Nytt kontonummer

Siden vi først er i gang med å fornye oss, får vi nytt bankkontonummer i samme slengen. Endringen vil tre i kraft fra og med juni. Du trenger ikke foreta deg noe i forhold til dette - nytt kontonummer for innbetaling vil fremkomme på fakturaen som sendes ut i juni. Dersom din bedrift har avtalegiro vil denne automatisk overføres til nytt kontonummer.

bedriftsrådgiver i Ustekveikja Energi
bedriftsrådgiver i Ustekveikja Energi
Våre bedriftsrådgivere anbefaler alle som i dag bruker Min Side til å ta steget over til Min Bedrift, hvor du får tilgang til flere funksjoner spesielt tilpasset bedrifter.

Min Side og app

For deg som foretrekker en enklere løsning, vil Min Side fortsatt være tilgjengelig med tilgang til timesverdier og fakturaer. I tillegg blir det enklere innlogging med mobilnummer og kode tilsendt på sms. 

Har du en mindre bedrift eller bruker Min Side i dag, anbefaler vi deg å laste ned Ustekveikja-appen for en bedre og mer komplett tjeneste. Appen er helt gratis og gir deg god oversikt over forbruk, strømpriser og fakturaer.

Enklere innlogging i app for deg med flere kundeforhold

Har du flere kundeforhold registrert på samme telefonnummer? Da vil du heretter automatisk kunne velge hvilket kundeforhold du ønsker å se ved innlogging i Ustekveikja-appen.

Del appen med andre

Med D-EL kan du enkelt opprette en gruppe og invitere inn ansatte/kollegaer eller andre du ønsker å dele app-tilgang med. D-EL finner du på Min side i appen.

Vi setter pris på din tålmodighet

Vi vet at endringer kan by på utfordringer, og vi setter stor pris på din forståelse mens vi gjør denne overgangen så smidig som mulig. Målet er å gi deg en enda bedre kundeopplevelse med smartere og mer effektive løsninger. Har du spørsmål eller trenger hjelp, er vi alltid her for deg!

Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål eller ønsker veiledning. Sammen bygger vi en mer effektiv og fremtidsrettet energihverdag for din bedrift!